7 Şubat 2011 Pazartesi

kız evi telaşları-2-

Hani geçenlerde Zülfiye ile kardeşi Bahar için dikilecek şeyler için malzemeler almıştık hatırlarsınız.Kapitoneler kesildi,biçildi,dikildi.Yapılanları biz çok beğendik,inşallah siz de beğenirsiniz.
Bahar'da güle güle kullansın inşallah. Yukarıdaki lame düğme geçen sene sırf güzel olduğu için aldığım bir yığın düğmeden bir tanesi.Elbet bir gün işime yarar diye almıştım.Kısmet Bahar'a imiş.O gördüğünüz tuvalet kâğıtlık.Alttakiler de yatak odası,mutfak,salon ve portmanto için dikilen dolap içi örtüleri.


Gördüğünüz klasik bir havlu sepeti.Hadi onu da kaplayayım dedim.Cuk oturdu.Denemek lazım ,değil mi?

Bu kalbi de öyle atmasyon kestim,çevresine biye diktim,kurdele....ah lame düğmeden bir tane daha olsaydı keşke.


Elimde kalmış tüllerden sabunlara keseler diktim.Olaya bir pembe katmasam içim rahat etmez bilirsiniz.


Bu sepeti de çamasır makinesi üzeri için kapladım.




Hurçlar da tamam.Boy boy.Yorganlıktan tut ta,artık ne boy istersen.
Vakit olmadı ,Bahar'ın evini göremedim.Pazar günü evlendiler Emre ile.Onlara mutluluklar dilerim.

Hiç yorum yok: