7 Şubat 2011 Pazartesi

kamelya Vadisi...-2-

Bu aralar bir de kutuları kaplamaya başladım.Çeşitli ıvır zıvırlar için iyi oluyor bu ayakkabı kutuları.Kaplayınca da daha bir güzel oluyor tabi.
Aslında bu yazımın konusu bu kutular değil.Araya bu uğraşımı da sıkıştırmaktan başka bir sebebi yok.Sadece aralarından mavi olan kutuyu tanımadan sevdiğim bir çifte hediye etmek için hazırladım,yani kutuların buradaki yeri bundan dolayı....konuya bir türlü giremiyorum,saat hayli geç oldu.Saçmalamaya başladım iyice.


Daha önce Rize'den bana gelen 12 adet rengârenk kamelya fidelerini yayınlamıştım hatırlarsanız.
Eskiden beri kamelya sahibi olamamıştım.Buralardaki kamelyalar ya çok pahalı gelmişti bana,ya da çok büyük.Ben şöyle küçükten elimde büyüsün diye hayal ederdim hep.Tabi bir tane. Bahçe forumdan bitkiler hakkındaki yazışmalardan tanıştığımız ,aynı zamanda hemşerim olan,aynı zamanda öğretmen olan,aynı zamanda çok cömert olan bir abiyle tanışınca bir değil tam 12 tane kamelyam oldu sayelerinde.

Ben de ne yapabilirim ki bu el açıklığın karşısında diye düşündüm.Olsa olsa ben de elimden gelen bir hediye paketi hazrılayabilirdim sevgili eşi Kamelya hanım'a.Bu ismi kendisine hitap etmek için ben koydum.İnşallah aynı topraklardan geldiğimiz için bir gün kesinlikle tanışacağımızı ümit ediyorum.İsmini o zaman soracağım.


Kamelya hanım eşinin verdiği bilgiye göre mavi sevenlerdenmiş.Kesin mavi gözlüdür de.Ben de bu tüyo ile o renk çerçevesinde bir hazırlık yaptım kendisine.Sadece yeşil olanı kamelyavidisi adına ekledim.
Paketimi almışlar.Beğendiklerini söylediler.Güle güle kullansınlar.Kullandıkça da beni hatırlasınlar...




Hiç yorum yok: