5 Şubat 2011 Cumartesi

tatlı yiyelim,tatlı konuşalım...

Aslında saat itibariyle pazar gününe geçtik ama ben bu gün yaptıklarımı anlatayım size.Daha doğrusu dünü,daha doğrusu 20 gün evvelini.....
Kayınvalidem sömestirde Kuzuluk kaplıcalarına gitmek istedi.Kaç yıldır gitmek istiyordu kısmet olmadı.Ben de öylesine Gökhan'a orayı pek sevmediğimi ,gitmek istemediğimi söyledim.Şakayla siz gidin ,ben fink atayım dedim.Şaşılacak şey ,bizimki kabul etti.
Günler geçti,hazırlıklar ona göre yapıldı.Dün akşam gittiler.Zaten iki gece-iki gün.Beni anneme bıraktılar.Ben öyle istedim.Anneme süpriz yaptım,Babamla çok sevindiler.Annemle gece yarısına kadar oturduk.Çene çaldık.Annemin dizi kolikliğinden bir çok diziyi tanımış oldum.Ayrıca uzun zamandır elime almadığım dantelimi epeyce ördüm,annem beni hipnoz etti galiba.
Annemin evi sobalı.Odun sobası.Ben sobalı yerde ,sıcacık yattım.Annem erken kalkıp,yemek işini halletmiş.Soba söndüğü için sıcak su torbası yapıp ayaklarıma koymuş bu sefer de.Eeee kaç yaşında olursan ol,anne annedir.
12 gibi dışarı çıktık.Ümraniye'ye gittik.Tüm mağazalrı dolaştık.En çok tabiki Englısh home'da vakit geçirdik.Benim gibi annem de bayılıyor o mağazaya.3'e doğru ayrıldık.O eve gitti.İkimiz için güzel bir gündü.Uzun zamandır bereber koşturmadan vakit harcayamıyorduk.Önümüzdeki cuma günü de çocuklar babaanneleriyle beraber olacaklar.Biz annemle salı pazarının cuma günü kurulan kumaş pazarına gideceğiz.
Ben atladım minibüse,doğru Kadiköy-Nautilis.Ne zamandır Tepe Home'u gezmek istiyordum.detaylı bir şekilde gezdim.Aynı şekilde Paşabahçe ,Mudo ve bir çok incık cıncık mağazası gezildi.Sonracığma Schlotzsky's'te her zaman yediğim ton balıklı salatayı tek başıma oturarak da olsa büyük bir aşkla yedim.Dolaştım,dolaştım,eve geldim.
Bizimkiler tabi enerji patlaması olmuşlar.Kayınvalidem onları yemek komasına sokmuş.Sıcak su derken,akşam konuştuğumda herkes mayışmış haldeydi.Gökhan'la annesi köylülerin pazarına gitmişler.Bu arada çok büyük bir sera açılmış orada.Daha önce bir tane vardı ama bu çok güzel bir seraymış.Artık bana nisbet için mi söylediler bilmem.
Ben de bu arada bir kanka gecesi düzenleyeyim dedim.Dün akşam anneme gitmeden karamelimi yaptım.Eve gelince de kremşentili muhallebimi pişirdim.Tabi işin içine biraz daha kalori katayım diye bir paket tadelleyi kâselere bölüştürdüm.Maksat tatlı yiyelim,tatlı konuşalım.Ne kadar tatlı,o kadar sevgi.
Misafirlerim eski sokağımdan arkadaşım Sacide ve birbirinden güzel iki kızı Rânâ ve Gülru.Sonra demirbaş arkadaşlarımdan Zülfiye.Tabi Ayfercim olmazsa olmazdı ama mecburen aramızda olamadı.Çünki erkek kardesi Coşkun'un nişanı vardı bu akşam.Zülfiye'nin kardeşi Bahar'da yarın evleniyor.Bu ara düğün dernek işlerimiz çok yani.



Bu koca bardakları kızlara hazırladım.Ne de olsa bekârlar,yediklerini eritirler.Onlar duble yesin dedim.Bu saydığım grup,Ayfer hariç,3 haftadır spora gidiyoruz.Kararlıyız zayıflayacağız.Ben mecburiyetten başladım,insülin değerim bir türlü düzelmiyor.neyse..







Böyle bir kaçamak iyi oldu.Arada böyle takılmaya karar verdik.
Bizimkiler Allah nasip ederse yarın 3 gibi gelecekler.Bahar'ın nikahı 4'te.Yakın yer yetişirim artık.Artık yatıyorum.Bekarlık zormuş,ev sessiz.Düzenli....çok tuhaf.










Hiç yorum yok: