23 Aralık 2009 Çarşamba

Bedo 'nun doğumgünü

22 Aralık salı akşamı Bedo'nun doğum günü idi.O akşam bir türlü yazı yazamadım.Blog girişinde bir sorun çıktı.Ancak bu güne kaldı yazım......Öyle böyle 12 sene geçti gitti.Benim oğlum iyice büyüdü.Ergenus hareketler,kızlar,havalar 1500 derler ya o tripler.İlk doğum gününü düşündüm de tam görmemişin oğlu olmuş hesabı.Anneannede ayrı ,babaannede ayrı,benim arkadaşlarımla ayrı,evde apartmandakilerle ayrı.4 doğumgünü.Yavaş yavaş Bedo büyüdükçe doğumgünleri sadeleşti.O akşam öyle biz bize pastamızı kestik.Benden satranç istemişti,Gökhan gelirken almış.Çok beğendik......Hayırlı yaşların olsun oğlum,hep iyilerle karşılaş inşallah,kardeşinle hep birbirinizi sevin inşallah,seni sevenlerin değerini hep bil inşallah,elindekilere şükretmeyi bil her zaman,Allah her zaman yüzünü güldürsün inşallah...insan çocukları için hep iyi şeyler ister değil mi?Amin diyorum ve aynı dilekleri Kerem ve bütün çocuklar için diliyorum.




















Hiç yorum yok: